خلاصه‌ی فیلم

برای خرید اینترنتی بلیت «بانک زده ها» اینجا کلیک کنید

بانک زده‌ها فیلمی به کارگردانی جواد اردکانی و علی بکائیان و در ژانر کمدی، اجتماعی و موزیکال است. این فیلم آخرین حضور علی انصاریان جلوی دوربین بود.جواد اردکانی نوینسده و کارگردان این فیلم تجربه‌های گوناگون کار‌های سینمایی و تلویزیونی متعددی داشته است. از مهم‌ترین کار‌های او می‌توان به فیلم‌های شور شیرین، به کبودی یاس و سیبیل مردونه اشاره کرد.

فیلمنامه فیلم بانک زده ها را جواد اردکانی و زهرا اردکانی به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و تهیه‌کنندگی آن را نیز علی رویین‌تن بر عهده داشته‌‌‌اند؛ فیلم بانک زده ها در واقع گونه‌ای از طنز اجتماعی است که اتفاقات پیش آمده برای چند دزد بانک و اختلافات میان آن‌ها را نشان می‌دهد؛ بعد از دزدی بزرگ این چند نفر از بانک، حال زمان تقسیم‌بندی پول فرا رسیده است؛ اما هیچکدام از این افراد به یکدیگر اعتماد ندارند و همگی به دنبال فردی مطمئن و عادل می‌گردند که در این راه اتفاقات جالب و خنده‌داری برایشان رخ می‌دهد.

ax vasat site BANK1

گروه بازیگران این فیلم را نسرین مقانلو، قاسم زارع، میرطاهر مظلومی، علی انصاریان، بیژن بنفشه خواه، منوچهر زرگر، پارمیدا امید، مینا عبدی، مسعود محمودی، پروین ملکی، با معرفی الناز عبدی و با حضور و همراهی سحر قریشی در دو نقش تشکیل می‌دهند.

گفته می‌شود علاوه بر داستان فیلم که به گروه «بی تی اس» ارتباط پیدا می‌کند، موسیقی متن این فیلم هم از ساخته‌های گروه موسیقی کره‌ای «بی‌تی‌اس» است.الناز عبدی بازیگر تازه وارد سینما در نقش دختری به نام مینا در این فیلم حضور دارد؛ او پشت تلفن با شخص دیگری درباره خواب خود صحبت می‌کند؛ مینا می‌گوید که خواب دیده که به کره جنوبی رفته و به گروه بی تی اس پیوسته و پس از آن هم روی صحنه رفته و با اعضا به اجرا پرداخته است؛ در ادامه بیژن بنفشه خواه به فردی پشت تلفن قول می‌دهد که اگر حرفش را گوش کند ۲ ماهه او را راهی کره جنوبی می‌کند؛ در سکانس بعدی دو دزد وارد بانک شده و بیژن بنفشه خواه را گروگان می‌گیرند؛ آنطور که پیداست علی انصاریان نقش یکی از دزدها را بازی می‌کند؛ قوه قضاییه، عوضی و آی بی‌کلاه نام‌هایی‌اند که پیش از این برای فیلم بانک زده ها در نظر گرفته شده‌ بودند.

سایر عوامل اصلی این فیلم سینمایی عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: هادی شلالوند، مدیر تولید: پرویز کاظم‌لو، مدیر برنامه ریزی: نورالدین گودرزی، مدیر صدابرداری: اصغر آبگون، مدیر صداگذاری: آرش قاسمی، طراحی چهره: محسن دارسنج، منشی صحنه: محبوبه نظری

ax vasat site bANK2

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *