3 امتیاز 2.3

خلاصه‌ی فیلم

برای خرید اینترنتی بلیط فیلم «بی همه چیز» اینجا کلیک کنید

 

بی همه چیز فیلمی درام اجتماعی به کارگردانی محسن قرایی، نویسندگی محسن قرایی و محمد داوودی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی محصول سال ۱۳۹۹ است.

فیلم سینمایی بی همه چیز در سی ‌و ‌نهمین جشنواره فیلم فجر در چهارده رشته نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد که از این بین توانست سیمرغ‌های بهترین فیلمنامه اقتباسی، بهترین تدوین، بهترین موسیقی متن، بهترین طراحی لباس و جایزه ویژه هیئت داوران را از آن خود کند. همچنین این فیلم در رتبه‌بندی بهترین فیلم از نگاه تماشاگران رتبه دوم را از آن خود کرد.

داستان فیلم :
در روستایی قبل از انقلاب فردی خان‌زاده با نام امیر به عنوان قاضی محلی در روستا فعالیت می‌کند و به خاطر سابقه خوبی که داشته، مردم به او اعتماد کامل دارند و بخش مهمی از کارهای روستا را به امیر سپرده‌اند. حال پس از سال‌ها یکی از اهالی روستا با نام لی لی که از روستا به خاطر تهمت مردم به فاحشه بودن رفته، به عنوان اشراف‌زاده به روستا برمی‌گردد و به مردم وعده می‌دهد که در صورت کشتن امیر، پول زیادی به آن‌ها خواهد داد…

نقش اصلی مرد فیلم ایرانی بی همه چیز را پرویز پرستویی بازیگر توانمند و چهره ماندگار سینمای ایران برعهده دارد. پرستویی در این فیلم نقش مردی به نام امیر را بازی می‌کند که با ورود زنی به نام لی لی به روستای محل زندگی‌اش، اتفاقات گذشته و رابطه‌ای که او با لی لی داشته برای مخاطب روایت می‌شود.

هدیه تهرانی سوپراستار سال‌های دور سینمای ایران که در دهه نود کم‌کارتر شده و اغلب در آثار تلخ اجتماعی ایفای نقش می‌کرد، بعد از حضور موفق در سریال همگناه، در فیلم بی همه چیز بار دیگر نشان داد که هنوز هم کسی به گرد پایش نمی‌رسد و کماکان سوپراستار باقی مانده است.

تهرانی در فیلم جدید محسن قرایی نقش لی لی را برعهده دارد. لی لی در یک سوم ابتدایی فیلم وارد قصه می‌شود و کم کم تمام امور را به دست می‌گیرد.

پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، هادی حجازی فر، باران کوثری، مهتاب نصیر پور، پدرام شریفی، لاله مرزبان، بابک کریمی، فرید سجادی حسینی، خسرو پسیانی، زهیر یاری، مهدی صباغی، عیسی یوسفی پور، عرفان ناصری گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

CtIvfF5MzMM36SkLYO6lCBtAaBFXaSjilthDYFUH

سینماها و سانس‌ها

انتخاب سینما

  • سینما ۲۲ بهمن رشت

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *