خلاصه‌ی فیلم

 

رمانتیسم عماد و طوبا به نویسندگی و کارگردانی کاوه صباغ‌زاده، در دسته فیلم‌های فانتزی و عاشقانه قرار می‌گیرد که در سی‌ونهمین دوره جشنواره فیلم فجر نیز حضور داشت و برای بهترین بازیگر نقش اول زن و بهترین موسیقی متن نامزد دریافت سیمرغ بلورین شده بود.

این فیلم زندگی دو شخصیت این اثر، عماد با بازی حسام محمودی و طوبا با بازی الناز حبیبی از دوران کودکی، آشنایی، خواستگاری، ازدواج، پدر و مادر شدن، اتفاقات و مشکلات زندگی آن‌ها و کهن‌سالی‌شان را روایت می‌کند. هرچند که بار اصلی روایت داستان به دوران بزرگسالی و نحوه آشنایی و ازدواج این زوج بازمی‌گردد؛ زوجی که در همان دوران نوجوانی، هدف خود را شناخته و در حوزه کار حرفه‌ای، معیشت و اقتصاد روزانه زندگی نیز بر اساس همان رویاهای نوجوانی موفق به اجرا و جامه عمل پوشاندن به همان رویاهایشان یعنی کارگردانی سینما برای عماد و بازیگری تئاتر برای طوبا شدند.

در خلاصه داستان فیلم رمانتیسم عماد و طوبا آمده است: وقتی سرنوشت برای اولین بار عماد و طوبا را روبه‌روی هم قرار داد، هر دو خوب می‌دانستند که عشق بیشتر یک مهارت است تا هیجان و تپش قلب و خارش پوست.

از بازیگران فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبا می‌توان به حسام محمودی، الناز حبیبی و مرحوم علی انصاریان اشاره کرد. مرتضی علی عباس میرزایی، ستایش تارانی، سانیا رمضانی و سام ولی‌پور نیز از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *