خلاصه‌ی فیلم

برای خرید اینترنتی بلیت فیلم «عروس خیابان فرشته» اینجا کلیک کنید

عروس خیابان فرشته با نام سابق عروس هندی فیلمی به کارگردانی مهدی خسروی، نویسندگی الهه زارع و تهیه‌کنندگی محمدرضا شریفی‌نیا محصول سال ۱۳۹۹ است.داستان این فیلم کمدی درباره یک خانواده به نام مهاجر است که درخانه‌ای قدیمی در خیابان فرشته تهران سکونت دارند و در همین خانه نیز به کار و امرار معاش مشغو هستند اما خانه برای خودشان نیست بلکه متعلق به دایی خانواده است که سالها در خارج از کشور زندگی کرده اما حالا به ایران بازگشته است.با بازگشت دایی خانواده پس از سال‌ها به همراه عروسش از خارج از کشور به نیت فروش خانه قدیمی خانواده مهاجر را وارد چالش و دردسرهای بزرگی می‌کند و این خانواده تلاش می‌کنند، به هر نحوی این خانه را حفظ کنند تا این که …

مهدی خسروی کارگردان، فیلمنامه نویس و تدوینگر ایرانی است. او کارگردانی فیلم های کوتاه «هبوط»، «حقیقت پنهان» و «حریم آب» را برعهده داشته است.

فیلم سینمایی «هفت معکوس» نخستین فیلم بلند خسروی به شمار می آید.

محمدرضا شریفی‌نیا، عاطفه رضوی، مهراوه شریفی‌نیا، علیرضا جعفری، فهیمه رحیمیان، سام نوری، پوریا پورسرخ، حسام نواب‌صفوی، کمند امیرسلیمانی، شقایق فراهانی، رامین ناصرنصیر، تارا عطار، ملودی موسوی، هلیا امامی و مجتبی شفیعی بازیگران فیلم عروس خیابان فرشته هستند.

ax vasat site

 

خلاصه داستان عروس خیابان فرشته:

خانواده‌ی مهاجر درخانه‌ای قدیمی که برای دایی‌شان است در خیابان فرشته زندگی می‌کنند. اما با بازگشت دایی خانواده پس از سال‌ها به همراه عروسش از خارج از کشور به نیت فروش خانه قدیمی خانواده مهاجر را وارد چالش و دردسرهای بزرگی می‌کند و این خانواده در تلاش‌اند تا خانه را حفظ کنند.

دیگر عوامل:

فیلمنامه نویس : الهه زارع نژاد براساس طرحی از مجتبی متولی،مدیر فیلمبرداری : فرشاد خالقی،موسیقی : بهنام ابطحی،صدابردار : اردلان کیان ارثی،صداگذار : مهرداد جلوخانی،چهره پرداز : شهرام خلج،طراح صحنه : آبتین برقی،طراح لباس : مرضیه حکیمی،جلوه های ویژه بصری : روزبه کلباسی،تدوین : روزبه کلباسی،مدیرتولید : مجتبی متولی،سرمایه گذار : علیرضا آشوری

 

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *