پوستر فیلم آقای سانسور

خلاصه‌ی فیلم

فیلم آقای سانسور فیلمی به کارگردانی علی جبارزاده، نویسندگی علی جبارزاده و تهیه‌کنندگی غلامرضا گمرکی محصول سال ۱۳۹۷ است. این فیلم از ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ در سینماهای ایران اکران شده‌است.

بازیگران
محمدرضا فروتن
بهرام افشاری
بهاره رهنما
بهنوش بختیاری
امیر کربلایی زاده
محمود پاک نیت
گیتی قاسمی
امید روحانی
صحرا اسدالهی

یادداشتی درباره‌ی فیلم آقای سانسور

آقای سانسور نخستین فیلم طنزی‌ست که احتمالا از نیمه‌ی دوم سال ۹۹ در برنامه‌ی اکران سال کرونایی جهش تولید قرار بگیرد. فیلم آقای سانسور از معدود فیلم‌هایی‌ست که محمد رضا فروتن، هنرپیشه‌ی باسابقه سینمای کشورمان در آن، نقش کمیک و غیر جدی دارد. فیلم آقای سانسور در ژانر کمدی و اجتماعی بوده و محصول سال ۹۷ است و به اکران ۹۷ و ۹۸ رسید. آقای سانسور را گزینه اول اکران در نیمه دوم سال کرونایی می دانند. فیلمی متفاوت که با حضور شماری از بازیگران حرفه ای و شناخته شده نیز همراه شده است. فیلم آقای سانسور داستان طنزی اجتماعی است. داستان زندگی دو مرد.

تصاویر فیلم آقای سانسور
تصاویر فیلم آقای سانسور

البته جزییات بیشتر را باید در روزهای آینده متوجه شد. در اینستاگرام عوامل فیلم آقای سانسور، توضیحاتی درباره سکانس ها و سناریو داده نشده است. مشاهده زندگی افرادی که با ما زندگی می کنند، بدون سانسور، حتما جالب و جذاب است. دیدن واقعیت ها بدون سانسور،‌ همیشه جالب است که آقای سانسور قصد دارد آن را با چاشنی طنز، روایت کند. آقای سانسور، اولین فیلم سینمایی کارگردان اثر است و احتمال فروش چند ده میلیاردی برای ان، دور از انتظار نیست. البته باید منتظر بازگشایی مجدد سینما ها باشیم.

در فیلم آقای سانسور شاهد تقابل بهنوش بختیاری، محمد رضا فروتن، بهرام افشاری و بهاره رهنما در چاشنی طنز در لوکیشن‌های مختلف موزیکال هستیم که می‌تواند در جذب شمار زیادی از مخاطبان دور مانده از سینما در نیمه اول سال ۹۹ موثر باشد. هنرمند خردسال آقای سانسور، آرشین مثنوی است که احتمالا پس از اکران آقای سانسور در کانون توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار بگیرد. طراحی صحنه‌های آقای سانسور را حسین عالی‌نژاد و مدیریت فیلمبرداری فیلم آقای سانسور را روزبه رایگا بر عهده داشت.

فیلم آقای سانسور 3
بهاره رهنما چند سال پیش با انتشار پستی در اینستاگرام خود، درباره‌ی آرشین مثنوی نوشت که در نقش پارمیدا، در نقش یک مادر مستقل و خود ساخته حضور پیدا کردم. آرشین مثنوی، یادآوری کودکی‌های پریا (فرزند بهاره رهنما) است. گریم او از مهری شیرازی بود. اظهارات چندی پیش بهاره رهنما درباره رابطه‌ی جنسی دختران، بازتاب‌های گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشت.

تصاویر فیلم آقای سانسور
تصاویر فیلم آقای سانسور

پس از اکران فیلم سینمایی آقای سانسور باید منتظر نمایش فیلم صحنه زنی با حضور بهرام افشاری باشیم که ۳ میلیون دنبال کننده در اینستاگرامش دارد. اینستاگرام بهنوش بختیاری، اینستاگرام بهاره رهنما، اینستاگرام بهرام افشاری و اینستاگرام محمدرضا فروتن می‌تواند شما را در جریان متن و حاشیه‌های این فیلم و نظرات مردم در کامنت‌ها قرار دهد. سال ۹۹ بدترین سال برای سینمای ایران پس از انقلاب است و به نظر می‌رسد کرونا، آینده سینمای ایران را با چالش مواجه کند.

منبع: علی زمانی؛ روزیاتو

آقای سانسور
فیلم آقای سانسور 1

کارگردان: علی جبارزاده

تاریخ ایجاد شد: ۱۴۰۳-۰۱-۳۱ ۰۶:۴۵

امتیازدهی ویرایشگر:
3

تصویر و ویدئو

8 تصاویر

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *