خلاصه‌ی فیلم

معرفی فیلم های چهلمین جشنواره فیلم فجر

«بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی

? زمان اکران، قیمت و نحوه تهیه بلیت بزودی از رسانه رشت سینما اطلاع رسانی خواهد شد.

فیلم «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی محمود بابایی محصول سال ۱۳۹۹ است، که در درامی اجتماعی با رویکردهای روابط انسانی دنبال میشود. فیلمنامه فیلم سینمایی بدون قرار قبلی به قلم فرهاد توحیدی و مهدی تراب بیگی با نگاهی به یکی از داستان های مصطفی مستور به رشته تحریر درآمده است.

بهروز شعیبی در پنجمین کار سینمایی خود به تهیه کنندگی محمود بابایی روایتگر داستان بازگشت‌ یک هنرمند به کشور پس از سال‌ها دوری است تا ادای دینی باشد به غم غربت هنرمندانی که سال ها در غربت زندگی کرده‌اند.

پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، صابر ابر و الهام کردا بازیگران اصلی« بدون قرار قبلی » هستند که در این فیلم جلوی دوربین محمد حدادی رفتند.

بهروز شعیبی کارگردان جوانی است که کار خود را با بازیگری در آژانس شیشه‌ای در سینما آغاز کرد او این روزها با «روز بلوا» که به صورت آنلاین از پلتفرم‌ آنلاین پخش ‌می‌شود تجربه جدیدی از کارنامه کاری خود را دنبال می‌کند.
شعیبی پیش از کارگردانی، کار را با بازیگری آغاز کرده بود او همان جوانی است که در «آژانس شیشه‌ای» حضوری گذرا داشت اما می‌توان عنوان «پله به پله پیشرفت» را به او داد.
وی با اینکه سن کمی دارد اما در حال حاضر مرد همه کاره سینما شده است، کارگردانی می‌کند، تهیه کارهای تلویزیونی و سینمایی را در کارنامه‌اش می‌بیند و بازیگری را نیز که از جوانی با خود همراه دارد و هنوز درسهای کلاس حاج کاظم آژانس شیشه‌ای را در تجربه کاری‌اش دنبال می‌کند.

خلاصه فیلم:
یاسمین زمانیکه شش ساله بوده است به آلمان (برلین)مهاجرت کرده و حالا با مرگ پدرش ناچار است پس از سی سال به ایران بازگردد.

از عوامل این فیلم که در آلمان فیلمبرداری شده است می توان به کارگردان: بهروز شعیبی، تهیه کننده: محمود بابایی، مدیر پروژه: علیرضا رضاداد، نویسنده: فرهاد توحیدی، مهدی تراب بیگی، مجری طرح: محمد حسین انصاری، مشاورپروژه: بهزاد هاشمی، مدیر تولید: امیر نشاط، مدیر فیلمبرداری:محمد حدادی، دستیار اول فیلمبردار:احمدرضا گودرزی، تدوین: عطا مهراد، عکاس:امید صالحی، مدیر صدابرداری:عباس رستگارپور، طراح صحنه: کیوان مقدم، طراح لباس:هدی میرزائی، طراح چهره پردازی: فاطمه کمالی، زهرا کمالی، مدیر تدارکات: محمود کریمی، جانشین تولید: کاظم نامنی، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: میلاد فرج الهی، سرپرست گروه کارگردانی و دستیار اول کارگردان: صالح غربی جوان، برنامه ریز: اشکان سپهر، منشی صحنه:غزل رشیدی، مشاور تهیه کننده: ایزدمهرآفرین اشاره کرد.

photo 2022 01 30 19 01 56

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *